Pages

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 1, 2011

آثار ضرب و شتم بر بدن هاله سحابی مشهود است

آثار ضرب و شتم بر بدن هاله سحابی مشهود است


خبرنگار ما از تهران: با آرامتر شدن اوضاع در درمانگاه گلندونک لواسان، پزشكان و پرستاران عنوان می کنند که آثار ضرب و شتم بر بدن هاله سحابی کاملا مشهود بوده است.

این درحالیست که از ساعتی قبل خبرگزاری های وابسته به حکومت در اخباری متناقض سعی دارند تا دلیل فوت هاله را بیماری عنوان کنند. از همین رو هریک از آنها بیماری خاصی را برای فوت او در نظر گرفته اند. از مرض قند گرفته تا سکته قلبی و .....

خبرگزاری های حکومتی به نقل از يحيي شامخي فرزند هاله سحابی، کشته شدن مادر وی در اثر ضرب و شتم را تکذیب کرده اند.

اضافه می شود پسر هاله سحابی بارها از سوی حکومت مورد بازجویی و تهدید قرار گرفته بود.


گزارش دوم

با پایان یافتن مراسم تشییع پیکر عزت الله سحابی اسامی بازداشت شدگان از طرف خانواده های آنان اعلام می شود. یکی از آنها حامد منتظری پسر احمد منتظری و نوه آیت الله منتظری است که در بین بازداشت شدگان است.

جمعی از نویسندگان و خبرنگاران روزنامه اطلاعات نیز در این مراسم شرکت کردند که خبر می رسد تعدادی از آنان نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

از تحریریه روزنامه اطلاعات خبر می رسد که به آنان هشدار داده اند هیچگونه خبری در مورد اتفاقات صورت گرفته در جریان مراسم خاک سپاری امروز منعکس نکنند.

از دقایق پیش شاخه جوانان نهضت آزادی و جمعی از دیگر فعالین سیاسی اعلام کردند که به نشان اعتراض به سمت خانه هاله سحابی حرکت می کنند و قصد دارند در منزل او تحصن کنند.

آدرس منزل هاله سحابی خیابان گیشا، پشت بانک کشاورزی، مجتمع مسکونی نسیم است.

*****

یکی از خوانندگان سایت نیز نوشته است: در پی جان باختن هاله سحابی به دست مزدوران نظام جمعی از زنان داخل کشور در طی تماسی اعلام کرده اند عصر امروز 11خرداد ساعت 6عصر درمیدان ونک تجمع کرده و بطرف خانه هاله براه خواهند افتاد.

2 comments:

  1. دوست عزیز شتم به معنای فحش میباشد لطفا از کلمه ای که معنی آنرا نمیدانید استفاده نکنید ، همان اثر ضرب کافی است. متاسفانه این ضرب و شتم به غلط جا افتاده است. البته با پوزش و آرزوی سرنگونی ظلم و استبداد

    ReplyDelete
  2. رضا ایرانیJune 1, 2011 at 7:53 AM

    اگه این جنایت کاران و دریوزگان، نمایندگان و نوادگان و جانشینان و نایبان امام حسین و امام زمان هستند، پس درود بر یزید. یزید با خانواده حسین، با فرزند بیمار حسین، با خواهران و کودکان حسین چنین جنایت هایی رو مرتکب نشد. خدا پدر و مادر شاه و ساواک رو بیامرزه.

    ReplyDelete