Pages

Total Pageviews

Followers

Wednesday, June 22, 2011

در آینده ای نزدیک خون های بسیاری ریخته خواهد شد! انفجار پالایشگاه و آتش زدن دفتر هاشمی و حمله تروریستی آغاز یک داستان در


Thursday, 23 June 2011

!این تازه اول داستانه


انفجار پالایشگاه و آتش زدن دفتر «هاشمی» و حمله تروریستی آغاز یک داستان دراز است،در آینده ای نزدیک خون های بسیاری ریخته خواهد شد!

شاید تعجب کنید، اما آتش زدن دفتر هاشمی را باید به عنوان کلید خوردن یک دوره ی جدید در نظر بگیرید! این اطلاعات از یک منبع آگاه داخل حکومت که خواسته نامش محفوظ بماند بدست من رسیده!



بد نیست بدانید که حکومت جمهوری اسلامی به 3 باند تقسیم شده و روز به روز شکاف بین آنها زیاد تر و نمایان تر می شود.1.باند خامنه ای 2.باند هاشمی رفسنجانی 3.باند احمدی نژاد! همه از دعوا های بین رهبری و احمدی نژاد خبر دارید، پرونده مصلحی و جن گیری و... شاید بگویید که این یک دعوا سر قدرت طلبی بیشتر است، نظر شما کاملاً درسته واقعاً این جنگ ها به خاطر دست یابی به قدرت بیشتر است اما مهم اینجاست که این دعوا ها کاملاً واقعیست! احمدی نژاد به یک پالایشگاه نفتی میرود برای افتتاح و یک دفعه حادثه ای پیش می آید آنجا منفجر می شود و یک نفر هم کشته می شود! بعد از آن یکی از وزیران احمدی نژاد رأی اعتماد از مجلس نمی گیرد و دیگری در شرف استیضاح قرار می گیرد و سایت هاشمی رفسنجانی در مقاله ای به یاد آوری طرح عدم کفایت اولین رئیس جمهور جمهوری اسلامی (بنی صدر) می پردازد و در نهایت دفتر هاشمی رفسنجانی به آتش کشیده می شود! شما این را یک ذره چشم از یکی از طرف ها تلقی کنید! بعد از آن یک هیئت نفتی به کشور دوست و همسایه می رود و ناگهان مورد یک حمله ی تروریستی قرار می گیرد! از طرف دیگر ذوالنور نماینده ی رهبری در سپاه شروع به زدن بعضی حرف ها می کند؛ او در آخرین اظهار نظرش احمدی نژاد و مشائی را به دوقلوهای به هم چسبیده تشبیه می کند و امروز به طرز عجیبی بازنشسته می شود! من می خواهم به شما اعلام کنم سطح این دعواها به زودی عوض خواهد شد و کم کم باید انتظار خبر مرگ و شاید کشته شدن چهره هایی سرشناس را بکشید!!! شاید بگوئید این ها توهماتی بیش نیست، اما باید بگویم که اثبات این حرف ها از دست هیچ کس به جز زمان امکان پذیر نیست.آن زمان بسیار بسیار نزدیک است! این خبر را از یک وبلاگ نویس نا شناس یادگاری داشته باشید!..

به امید آزادی

No comments:

Post a Comment