Pages

Total Pageviews

Followers

Thursday, June 16, 2011

مراسم یادبود هدی صابر؛ ماموران امنیتی در اطراف مسجد اعظم قلهک پنجشنبه، 26 خرداد ماه

گزارش خبرنگار ما از تهران: در حالیکه قرار است مراسم ترحیم مرحوم هدی صابر از ساعت سه تا پنج عصر امروز در مسجد اعظم قلهک برگزار شود از دقایقی پیش نیروهای امنیتی در اطراف این مسجد مستقر شدند و موتورسواران و لباس شخصی در این محدوده درحال گشت زنی و کنترل رفت و آمدها هستند.

گروه های مختلف سیاسی طی چند روز گذشته از مردم خواسته اند تا در مراسم ترحیم او شرکت کنند. از این رو حکومت سعی کرده تا با برقراری تدابیر شدید امنیتی از هرگونه تجمع معترضین جلوگیری کند.

در حال حاضر با وجود اینکه یک ساعت دیگر تا شروع این مراسم باقی نمانده است، نیروهای امنیتی حتی به خانواده صابر اجازه نداده اند تا در مقابل درب ورودی مسجد عکس او را نصب کنند.

ضمنا خبر می رسد که امروز نیروهای امنیتی در اطراف قطعه 100 بهشت زهرا مستقر شدند و رفت و آمدها بر سر مزار مرحوم صابر را کنترل می کنند.


****

مراسم یادبود هدی صابر؛ امروز ساعت سه در تهران

سایت سحام نیوز: به مناسبت جانباختن رضا هدی صابر، نویسنده و فعال ملی- مذهبیِ جانباخته بر اثر اعتصاب غذا، مراسم بزرگداشتی از سوی خانواده و دوستان وی روز پنجشنبه بیست و ششم خرداد ماه، در مسجد اعظم قلهک تهران در خیابان دولت برگزار می شود. هواداران جنبش مسلمانان مبارز با عرض تسلیت به خانواده شهید رضا هدی صابر مردم آگاه و مبارز را به حضور گسترده در مراسم گرامی داشت عزیز از دست رفته مان دعوت می کند.

ماموران امنیتی مانع از برگزاری مراسم سوم صابر شدند

به گزارش دانشجونیوز، ماموران امنیتی و لباس شخصی ها مانع برگزاری مراسم خصوصی سومین روز درگذشت هدی صابر در حریم خصوصی خانه خواهر وی شدند. شاهدان عینی گفته اند که حضور وسیع لباس شخصی ها و موتور سواری های آنها که همراه با ویراژ و قهقهه و .. بود، فضای منطقه را نیز ملتهب و نا امن کرده بود.

No comments:

Post a Comment