Pages

Total Pageviews

Followers

Sunday, June 12, 2011

مرگ هدی صابر؛ محاصره بیمارستان توسط نیروهای ضد شورش.....حاضر نشدند جنازه را به خانواده تحویل بدهند

سایت کلمه: ماموران امنیتی دقایقی پیش جنازه هدی صابر را از مقابل بیمارستان مدرس تهران به آمبولانسی منتقل کرده و گفتند که او را به پزشکی قانونی منتقل می کنند. آنها حاضر نشدند جنازه را به خانواده تحویل بدهند .

نیروهای گارد ضد شورش و نیروی انتظامی دور تا دور بیمارستان را محاصره کرده اند . فرزند و همسر هدی صابر با اصرار زیاد خود را به آمبولانس رسانده و اعلام کردند که باید آنها را نیز با خود به جایی ببرند که پیکر عزیزان شان را منتقل می کنند .

جمعیت زیادی مقابل بیمارستان مدرس گرد آمده اند و فریاد الله اکبر به گوش می رسد . خواهران صابر با ماموران نیروی انتظامی درگیر شده و برادر صابر نیز در مقابل بیمارستان بیهوش شده است .

اطراف بیمارستان مدرس تهران به شدت جو امنیتی حاکم است .

هدی صابر روزنامه نگار، و فعال ملی مذهبی در پی اعتصاب غذا در زندان اوین و انتقال به بیمارستان صبح امروز جان باخت.



تلاش رژیم برای عادی جلوه دادن مرگ هدی صابر

سایت دیگربان: رسانه‌های محافظه‌کار در اقدامی هماهنگ و جهت‌دار تنها به انتشار خبر درگذشت رضا هدی صابر روزنامه‌نگار و فعال ملی‌ـمذهبی در بیمارستان مدرس تهران اکتفا کرده و تلاش می‌کنند جان باختن این فعال سیاسی را عادی و طبیعی جلوه دهند.


این رسانه‌ها پس از تائید درگذشت هدی صابر که بر اثر شوک ناشی از اعتصاب غذا در زندان٬ جان باخت، تلاش‌ها برای طبیعی جلوه دادن مرگ وی را آغاز کرده‌اند.

آقای صابر در اعتراض به کشته شدن هاله سحابی، فرزند عزت‌الله سحابی که در جریان درگیری با نیروهای لباس شخصی در مراسم تشییع جنازه پدرش جان باخت، دست به اعتصاب غذا زده بود.

رسانه‌های محافظه‌کار در خبر خود به زندانی بودن هدی صابر٬ اعتصاب غذای وی و بی‌اعتنایی ماموران زندان نسبت به وضعیت وخیم جسمی این فعال سیاسی که در ‌‌نهایت منجر به مرگش شد٬ هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

این سایت‌ها تلاش کرده‌اند به گونه‌ای خبر درگذشت هدی صابر را منعکس کنند که گویی وی بر اثر بیماری در بیمارستان و در حالی که تحت نظر پزشکان بوده، فوت کرده است.

رسانه‌های محافظه‌کار سال‌هاست که برای فریب افکار عمومی اخبار و گزارش‌های تحریف شده٬ اغراق آمیز و نادرستی منتشر می‌کنند.

تمام این رسانه‌ها که از سوی نیرو‌های وفادار به علی خامنه‌ای و جمهوری اسلامی اداره می‌شود خود را افرادی مقید به تعلیمات اسلامی و دینی می‌دانند.

این رسانه‌ها در یک سال گذشته به بهانه دفاع از ولایت فقیه٬ جمهوری اسلامی و روحانیت صد‌ها دروغ و گزارش نادرست علیه منتقدان خود منتشر کرده‌اند.

تلاش برای تحریف علت واقعی مرگ رضا هدای صابر از تازه‌ترین اقدامات این رسانه‌های محافظه‌کار است.

هدی صابر در شرایطی بر اثر بی‌مسئولیتی ماموران زندان جان خود را از دست داد که علی خامنه‌ای در مراسم ۱۴ خرداد در آرامگاه خمینی گفته بود در جمهوری اسلامی قرار نیست مخالفان زیر پا «له» شوند.

No comments:

Post a Comment