Pages

Total Pageviews

Followers

Sunday, June 12, 2011

دوستی خاله خرسه مصلحی با خامنه ای

احمدی نژاد را خود "آقا" به ریاست جمهوری رساند!

حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، پس از فتوحات ناشی از نمایش تلویزیونی سردار "مدحی" در یکی از مساجد شهر ری سخنرانی کرد. مصلحی در این سخنرانی گفت: اوج نفوذ انگلیسی ها در کشورمان در دوم خرداد بود!

(ظاهرا آقای مصلحی فراموش کرده و یا آن زمان در باغ نبود که این محمد جواد لاریجانی بود که رفت لندن به دیدار "نیک بران" انگلیسی تا با تخریب و ترساندن انگلستان از برنامه ای اقتصادی خاتمی و تعریف و تمجید از ناطق نوری نظر آنها را نسبت به نامزد مورد حمایت رهبری جلب کند. ناطق نوری در آن زمان مورد حمایت خامنه ای و روحانیت مبارز و شیخ محمد یزدی و موتلفه اسلامی بود. وقتی گفته می شود مصلحی کم عقل است، باید تعجب کرد؟)

مصلحی در ادامه همین سخنرانی و به رسم دوستی خاله خرسه سنگی سنگین را بلند کرده و برای کشتن مگسی که بر پیشانی رهبر نشسته (احمدی نژاد) آن را بر سر علی خامنه ای کوبید. بخوانید:

« با تدبير مقام معظم رهبری دولت نهم شکل گرفت و بنده اطلاع دارم که خيلی‌ها گفتند اين تدبير ما بود اما من تاکيد می‌کنم که اين تدبير و مديريت ولی فقيه بود که دولت نهم شکل گرفت.»

یعنی این نعش که از ابتدا روی دست ملت بود و حالا مقام معظم فرزانه ولایت هم ناچار شده زیر تابوت آن را بگیرد، از همان ابتدا توسط خود ایشان غسل و کفن شده بود.

No comments:

Post a Comment