Pages

Total Pageviews

Followers

Monday, September 26, 2011

پرونده 3 میلیارد دلاری هم بزودی مختومه می شود!



آیت الله موسوی خوئینی ها، دادستان سابق کل کشور و دادستان انقلاب تهران، که سالها نیز نایب رئیس مجلس بود و به رهبر دانشجویان خط امام شهرت داشت، اخیر یک وبسایت گشوده است و به سبک ستون پاسخ به سئوالات روزنامه توقیف شده "سلام" به برخی سئوالات پاسخ می دهد. در آخرین پاسخ دقیق و کوتاهی که به سئوال یکی از پرسش کنندگان داده، مجموعه شرایط حاکم بر کشور را توانسته ترسیم کند. ابتدا سئوال کننده می پرسد:

سلام - متولد60 هستم بچه انقلابم. مسلمانم وچند پرسش ساده مطرح کردم اما شما (با عرض پوزش) شهامت پاسخ را نداشتید....وای به حال دیگران که از پرسشهایشان مخالفت با اصل نظام و اسلام استشمام می شود.... چه مصلحتی شما را از پاسخ به پرسشهای من باز می دارد؟ پاسخ آنها به این پرسشها [...] است و پاسخ شما سکوت؟! چرا؟

سپس خوئینی ها، که از نزدیک ترین یاران آیت الله خمینی بوده، پاسخ می دهد:

دوست من، در کشوری زندگی می کنیم که من هم نمی توانم حرفی را که حق می دانم بگویم و اگر هم کلمه ای بگویم پاسخش هتاکی است و فحاشی. آزادی برای ما نیست و حتی یک سایت دست و پا شکسته را نیز فیلتر می کنند. آزادی برای آن مداحِ فحاشی است که علنی و آشکارا حکم قتل صادر می کند(حاج منصور ارضی) و پاداش هم می گیرد. در فضای خفقان زده طبیعی است که 3 هزار میلیارد تومان هم سوء استفاده شود.

هیچکس نمی گوید که چرا چنین ننگی بر دامن کشور مرتضی علی(ع) نشسته است! یادتان هست چند سال پیش وقتی این جماعت از راه رسیدند از مافیای فساد در شرکت فلان و بهمان گفتند و از فسادهای گذشته یاد کردند و نخست وزیر هشت سال دوران جنگ را به باد استهزاء گرفتند و به دولت های سازندگی و اصلاحات چه تهمت ها زدند. ولی در این سالها که تمام ساز و برگ حمله و هجوم به یک جریان بی دفاع را در اختیار داشتند آیا پرونده فسادی از وزراء آن دولت ها توانستند دست و پا کنند؟ ولی این دولت فخیمه هنوز هشت سال خود را به پایان نرسانده است که هر از چندی در هر محفلی سخن از پرونده یک مقام عالی اجرائی است که البته تاکنون همه آن پرونده ها در همان محافل و مجالس به خیر و خوبی مختومه شده است و البته اگر خدا یاری کند(!) پرونده این سه میلیارد دلار هم به خیر و خوبی مختومه خواهد شد.

اکنون بفرمایید که من می توانم شهامت پاسخ گفتن به سؤال های شما را داشته باشم؟ آنها که داشتند، یا در خانه هایشان محصورند و یا در اوین و رجائی شهر و ... محبوس

No comments:

Post a Comment