Pages

Total Pageviews

Followers

Saturday, May 7, 2011

لشکرکشی اوباش بسیجی حامی خامنه ای در میدان هفت تیر

خبرنگار ما از تهران: امروز شنبه 17 اردیبهشت از ساعت 9 صبح گروهی از بسیجیان و مداحان وابسته به بیت رهبری در میدان هفت تیر تهران تجمع کردند. این عده به بهانه شرکت در مراسم عزاداری دختر پیامبر اسلام در این محل گردآمده بودند اما پلاکاردها، تصاویر و پوسترهایی که از سیدعلی خامنه ای در دست داشتند نشان می داد آنان بیش از آنکه به دنبال عزاداری باشند برای اعلام حمایت از خامنه ای در مقابل جریانی هستند که به گفتنه آنان از اعتراضات پس از انتخابات سال 88 نیز خطرناک تر است.

این مراسم با سخنرانی سيداحمد علم‌الهدي امام‌جمعه تندرو مشهد همراه بود. برخی مداحان وابسته به بیت رهبری مانند محمود كريمي و سعيد حداديان که از لیدرهای لباس شخصی ها و اوباش بسیجی محسوب می شوند نیز در این تجمع حضور داشتند. اوباش بسیجی حامی خامنه ای پرچم كشور بحرين را در دست داشتند و شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس سر می دانند.

یکی از مداحان ضمن اشاره به جریان رحیم مشایی در سخنان خود گفت: «خدايا رئيس‌جمهور كشورمان را از جميع بلايا و فتنه‌هايي كه به دورش حلقه زده‌اند حفظ كن» که در این هنگام بسیجیان با شعار مرگ بر منافق به اعلام حمایت پرداختند.

6 comments:

  1. علامه حسن زاده آملی:

    من یک میکرون در آقای خامنه‌ای، غل و غش یا ناخالصی ندیدم


    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=149&catid=45

    ReplyDelete
  2. مطمئنا ایشان در جنایت کردن و دیکتاتوری هیچ غل و غشی ندارد و خالصانه و از ته قلب این رزایل اخلاقی را مرتکب میشود

    ReplyDelete
  3. shoma tu Sandish ash ehtemalan chizi nadidi halit nist

    ReplyDelete
  4. در ظاهر ايشون ممكنه غل و غش نباشه ، اما اوضاع مملكت باطن ايشون رو نشون مي ده كه د حال سقوط ازاده

    ReplyDelete
  5. تک تک این اوباش حرامزاده مزلف خیابانی در بدبختی وسقوط اقتصادی وبحران عظیمی که مملکت را تهدید میکنند مقصر هستند امیدوارم روزی برسد که قادر به قتل عام همه آنها باشیم زیرا که لازمه سعادت وسلامت مملکت .. مرگ این اراذل است.

    ReplyDelete