Pages

Total Pageviews

Followers

Friday, May 27, 2011

مجموعه اخبار + فيلم از مراسم يادبود شادروان ناصر حجازى و وحشت زدگی حكومت بزدل

حضور گسترده مردم در مراسم یادبود ناصر حجازی

گزارش خبرنگار ما از تهران: امروز از ساعت10 صبح مراسم یادبود ناصرحجازی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.
از ساعات اولیه امروز نیروهای امنیتی، پلیس ضد شورش و لباس شخصی ها به شکل گسترده ای در خیابان های تهران به ویژه شهرک غرب، سعادت آباد، اتوبان مدرس و...حضور داشتند. برخورد نیروهای امنیتی با مردم بارها به خشونت کشیده شد.
به جرات می توان گفت نزدیک به 10 هزار نفر خود را به این محل رسانده بودند. اهالی فوتبال و بسیاری از هنرمندان در این مراسم حاضر بودند.
بسیاری از پیشکسوتان و دوستداران فوتبال نیز در میان اقشار مختلف مردم راهی مسجد جامع شهرک قدس شدند و با ورود به مسجد به خانواده مرحوم ناصر حجازی تسلیت گفتند.
برخی از باشگاه ها، مسئولان ورزشی و بازیکنان فوتبال نیز با ارسال تاج گل هایی به خانواده حجازی تسلیت گفته اند.
ازدحام جمعیت مقابل در ورود مسجد به گونه ای بود که رفت و آمد برای حاضرین دشوار و تقریبا محال بود.
با وجود تدابیر شدید امنیتی و وجود لباس شخصی ها در بین جمعیت بارها در حمایت از ناصرحجازی شعارهای سیاسی سرداده شد.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

فیلم و گزارش از حضور نیروهای رژیم در مراسم حجازی


سایت اتحاد برای ایران؛ گزارش از تهران: حضور پر رنگ یگان ویژه در مراسم ختم ناصر حجازی / نیروهای پلیس از ابتدای خیابان ایوانک در بلوار فرحزادی تا میدان شهرک غرب شانه به شانه هم ایستاده بودند / اتوبوس ها و ماشین های پلیس بیشترین ماشین های خیابان بودند / پارکینگ کناری مجتمع میلاد نور در تسخیر نیروهای یگان ویژه بود / سراسر خیابان سیف که مسجد جامع در آن قرار دارد توسط نیروهای کادری پلیس با لباس شخصی و کاور احاطه شده بود و از توقف مردم و فیلم گرفتن آنها ممانعت بعمل می آوردند / در انتهای مراسم یگان ویژه با موتور و بصورت گروهی برای ایجاد ترس در بین مردم به سمت مسجد حرکت کردند / نیروهای کاور دار پلیس دوربین اصلی من را گرفتند و رم دوربین را درآوردند ولی باز با دوربین موبایل این فیلم کیفیت پایین را از مقابل میلاد نور از داخل ماشین تهیه کردیم.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

استفاده از باتوم و گاز اشک آور در مراسم یابود ناصرحجازی

گزارش خبرنگار ما از تهران: با پایان یافتن مراسم یادبود ناصر حجازی در شهرک غرب، جمعیت در خیابان های اطراف شروع به تظاهرات نمودند و پلیس ضد شورش نیز از گاز اشک آور و باتوم برای متفرق کردن مردم استفاده کرد. نیروهای لباس شخصی با خشونت هرچه تمام تظاهرکنندگان را بازداشت و سوار خودروهای بدون پلاک می کردند و به نقاط نامعلوم می بردند.
حضور عکاسان و خبرنگاران باعث شد تا صحنه ای زیادی از برخورد خشونت آمیز نیروهای امنیتی با مردم ثبت شود.
تقریبا در تمام خیابانهای شمال غربی تهران نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش مستقر هستند. خیابان فرحزادی، ایوانک، میدان شهرک، میدان کاج و حتی پونک پر است از ماموران و پلیس ضد شورش که با خودروهای نیمه زرهی مستقر شده اند.
تا ساعت 13:15 همچنان نقاط شمالی تهران پرالتهاب است و عبور و مرور یگان های ویژه و دسته موتورهای اوباش بسیج که از دانشگاه تهران و نماز جمعه برای سرکوب مردم اعزام شده اند به خوبی قابل مشاهده است.
در بخش هایی از این مناطق تلفن موبایل با اختلال روبروست.

خانواده ناصرحجازی با اسکورت از منزل مسجد خارج شدند
خانواده ناصرحجازی که چندساعتی پس از پایان مراسم اجازه خروج از مسجد را نداشتند با اسکورت پلیس و لباس شخصی ها و تحت تدابیر شدید امنیتی از مسجد خارج شدند. هنوز مشخص نیست که در این شرایط آنها اجازه بازگشت به منزل خود در شمس آباد تهران را دارند یا خیر؟
نیروهای های لباس شخصی اقدام به فیلم برداری از مردم و خانواده ها کردند و بارها دیده شد که تعدادی از آنها پلاک خودروهایی که در مراسم شرکت کرده بودند ثبت کرده یا آن را متوقف کردند.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

گزارش یکی از خوانندگان از مراسم یادبود ناصر حجازی

من الان دارم از ختم ناصرخان حجازي برميگردم.ميدان صنعت تا ابتداي دادمان بوسيله نيروهاي تيپ1ضدشورش پرشده بحدي كه فاصله هر مامور(مزدور)كمتر از يك متر با مامور بعدي است
سراسر خيابان پر از مشتاقان حجازيست.موتورهاي گارد ويژه طول خيابان را بارها طي ميكنند و هرجا فشردگي جمعيت زياد باشه با عربده كشي و سروصداي گاز موتور مردم را پراكنده ميكنند
ماشينهاي قفسدار در تعداد زياد بيرون مسجد و مقابل پاساژ ميلاد آماده هستند در خیابان حتي اجازه دادن شعارهاي فوتبالي و تشويق حجازي هم داده نميشود
تنها در مقابل پاساژ كامپيوتر ساعت12:45 چند ثانيه پس از سردادن شعار ناصرخان حجازيه سرور كودتاچيه، گارد ویژه وحشيانه به مردم حمله كرد و ازدحام جمعيت بحدي بود كه با شليك2تير هوايي جمعيت را متفرق كردند
حتي درون مسجد هم گارد مجهز به سپر و باتوم ايستاده بود!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مراسم حجازی؛ این همه لشگر آمده، به عشق ناصر آمده



..----------------------------------------------------------------------------------------------------------------




No comments:

Post a Comment