Pages

Total Pageviews

Followers

Saturday, May 7, 2011

احتمال درگیری باندهای رژیم در میدان منیریه؛ حضور ماموران

خبرنگار ما از تهران: از ساعت اولیه امروز شنبه 17 اردیبهشت تعداد زیادی از ماموران و خودروهای نیروی انتظامی و عده زیادی از لباس شخصی ها در میدان منیریه و خیابان های اطراف آن مستقر شدند.

این اقدام نیروهای امنیتی به دنبال آن صورت می گیرد که بسیجیان ولایی و حزب‌اللهی ها، اطرافیان احمدی‌نژاد را تهدید کردند که از برگزاری مراسم عزاداری دختر پیامبر اسلام که قرار است امروز در میدان منیریه تهران و با پشتیبانی چهره های دولتی نزدیک به احمدی نژاد برگزار شود جلوگیری می کنند.

این درحالیست که در همین روز عده زیادی از بسیجیان حامی خامنه ای در میدان ولیعصر به طور سنتی اقدام به برپایی مراسم عزاداری می کنند و این موازی کاری جناحی در عزاداری را به منظره تهدیدی جدی برای بیت خامنه ای می دانند.

پیشتر سایت‌های حامی احمدی‌نژاد تهدید کرده بودند که در صورتی که فشار‌ها به احمدی نژاد افزایش یابد حامیان وی به خیابان‌ها آمده و پاسخ مهاجمان را خواهند داد.

در حال حاضر رفت و آمد حد فاصل میدان منیریه و میدان ولیعصر با ترافیک سنگینی روبروست و مسیر عبور اتوبوس های تندرو به محل عبور و مرور نیروهای امنیتی و موتورهای سنگین و لباس شخصی ها تبدیل شده است.

ضمنا چند هلیکوپتر از دقایقی پیش شروع به پرواز در آسمان تهران کردند که عادی به نظر نمی رسد.

No comments:

Post a Comment