Pages

Total Pageviews

Followers

Wednesday, August 31, 2011

سایتهای سکسی و تهرانیها؛ نظر یکی از خوانندگان

 


"تهرانیها" رتبه اول جهان در مراجعه به سایتهای سکسی / سایت جهان نیوز: یک مقام اطلاعاتی سپاه می‌گوید که تهران در میان ١٨٢ کشور جهان، بیشترین آمار مراجعه به سایت های غیراخلاقی را دارد.

نظر یکی از خوانندگان از تهران: سایت های متعلق به نهادهای امنیتی در ایران خبری را به نقل از ابراهیم بیانی، معاون اطلاعات سپاه فجر استان فارس منتشر کرده اند مبنی بر این که "تهران در میان ١٨٢ کشور جهان، بیشترین آمار مراجعه به سایت های غیر اخلاقی را دارد." این ادعا دروغی جدید از دروغگو ترین و پست ترین رژیم حاکم در سراسر جهان است و هدفی جز بدنام کردن و فاسد نشان دادن مردم پایتخت ایران ندارد.

همه می دانند که برای دیدن بسیاری از سایت ها که کوچکترین مشکل اخلاقی و حتی سیاسی هم ندارند باید از فیلترشکن استفاده کرد چه برسد به سایت های مستهجن. پس اساسا امکان مراجعه به سایت های سکسی و مستهجن از طریق اینترنت دولتی وجود ندارد. تنها راه وصل شدن به سایتهای ممنوعه ( از جمله سایت های مستهجن ) استفاده از فیلترشکن است . فیلترشکن هم اولین کاری که می کند تغییر آدرس آی پی کسی است که از آن استفاده می کند. یعنی حتی اگر تمام مردم تهران هم به سایت مستهجن مراجعه کنند آمار باید ای پی کشورهای دیگر از جمله امریکا ، آلمان ، لهستان و ... را نشان بدهد و هیچ ردی از تهران در این وبگردی مشاهده نمی شود. البته با توجه به این که یک برادر سپاهی با یک من ریش و پشم و تسبیح و کنده کاری جای مهر روی پیشانی محال است دروغ بگوید فقط یک گزینه برای ادعای او باقی می ماند. برادران ارتش سایبری مستقر در وزارت اطلاعات و سپاه و ... برای مراجعه به سایت ها از اینتزنت بدون فیلتر استفاده می کنند پس

نتیجه می گیریم بیشترین مراجعه به سایتهای غیراخلاقی توسط این برادران متدین و متعهد و البته با هدف اشاعه اسلام ناب محمدی و مقابله با "دشمن" و در جهت ازدیاد "بصیرت" صورت می گیرد.


منبع خبر ایران پرس نیوز:http://www.iranpressnews.com/source/106308.htm

No comments:

Post a Comment