Pages

Total Pageviews

Followers

Tuesday, October 4, 2011

خامنه ای در تله اختلاس 3 میلیارد دلاری

رهبر جمهوری اسلامی، که تمام قدرت و هدایت حکومت در اختیار ایشان است، روز گذشته در ارتباط با اختلاس 3 میلیارد دلاری به جمع "دزد را بگیر، دزد را بگیر" ها پیوست و فرمود که اگر به توصیه چند سال پیش ایشان عمل شده بود این اختلاس روی نمی داد.
اولا، آنکه باید پاسخگوی این فساد و اختلاس و دزدی و غارت باشد شخص خود اوست، زیرا دولتی که این فساد و غارت در آن روی داده، با حمایت همه جانبه وی در سال 1384 بر سر کار آمد و ایشان بارها و بارها آن را دولت زنده کننده اهداف انقلاب 57 اعلام داشته و در انتخابات سال 1388 نیز دست به یک کودتای خونین زد تا جلوی رئیس جمهوری شدن موسوی را که منتقد دوراندیش و آشنا به جاه طلبی های ویرانگر خامنه ای بود بگیرد. با همین کودتا احمدی نژاد را در کاخ ریاست جمهوری حفظ کرد. فرمان خصوصی سازی را خود وی با ابلاغ فرمان "اصل 44" که بکلی ماهیت دیگری جز ماهیت واقعی آن در  قانون اساسی دارد به مجمع مصلحت و سپس دولت احمدی نژاد ابلاغ کرد. از شکم همین خصوصی سازی و اجرای فرمان ایشان است که کارخانه ها را به یغما بردند، پول نفت و گاز را چپاول کردند، تولید را نابود و کشور را وابسته کامل به واردات کردند، بانک های خصوصی مثل قارچ از زمین روئیدند و ثروت ملی و حتی پس اندازهای مردم در بانک ملی را به یغما بردند.
بنابراین، آقای خامنه ای روز گذشته در دیدار با دست اندرکاران حج، به دفاع از خویش برخاست و خواهان جلوگیری از پخش اخبار مربوط به فساد و دزدی و غارت کشور توسط دولت و فرماندهان سپاه شد. او به ظاهر از پیگیری پرونده اختلاس 3 میلیارد دلاری سخن گفت اما جان کلام او این نبود. جان کلام این بود که «رسانه ها این قضیه را کش ندهند. عده‌ای می‌خواهند از این حوادث برای زدن توی سر مسئولین سوءاستفاده کنند.»
ایشان نگران تو سری و پس گردنی به مسئولین نیست، بلکه نگران موقعیت خویش است، مگر نه آنکه خود ایشان در راس همین مسئولین قرار دارد؟ و از ترس باز هم بیشتر روشن شدن نورافکن ها روی خویش است که دستور "کش ندادن" را صادر فرمود.
مملکتی که حتی به اعتراف خود وی در همین سخنرانی با "توصیه" یک فرد اداره شود و تمام نهادها و ارگان های حکومتی آن تابع فرامین حکومتی و باصطلاح توصیه های او باشند، دستگاه قضائی اش کاری جز صدور احکام امنیتی، دستگاه امنیتی اش کاری جز پرونده سازی و جاسوس بازی برای فعالان سیاسی، سپاه پاسدارانش مامور سرکوب و شکنجه و اعتراف گیری از شریف ترین کارگزاران 33 سال گذشته و... باشند و مجلس آن چنان فلج و زمین گیر که حتی جرات سئوال از احمدی نژاد را نداشته باشد و دولتش با سرنیزه فرمانده کل قوا بر سر کار باشد و رهبرش بی وقفه نگران حقانیت روز افزون نظرات و نگرانی های کسی که به فرمان وی حبس خانگی شده (موسوی) حاصلی جز این می تواند داشته باشد که شاهدیم؟
اگر مطبوعات آزاد بودند و در همان ابتدای کار آفتابه دزد را معرفی می کردند، حالا شتر دزد چنین آسان 3 میلیارد دلار به جیب می زد؟
آقای خامنه ای در همین سخنرانی فرموده است: «به بدکار و خرابکار و مفسد ترحم نکنید.» در راس این بدکاران و خرابکاران و مفسدان که همگی در راهپیمائی میثاق با رهبری شرکت کرده اند و برخی از آنها با سلاح کمری ترک موتور سیکلت نشسته و در روز روشن به مردمی که فقط می پرسیدند "رای من کو؟" شلیک می کردند، چه کسی جز خود ایشان و امثال آیت الله جنتی و بقیه زنگوله های بیت رهبری قرار دارند؟
آن که باید پاسخ این فساد و غارت و اختلاس و دزدی و به خاک سیاه نشستن مردم را بدهد، شخص خود ایشان است. همه نهادها و ارگان ها را ایشان فلج کرده و دهان رکن چهارم آزادی و دمکراسی، یعنی "مطبوعات" را نیز به زور سرنیزه سپاه بسته است، تا پاسخ ندهد. درحالیکه همه میدانند، تمام قدرت در اختیار ایشان است و هر فسادی که در شکم این قدرت رشد کرده و متولد شده، فرزند خلف حکومت مطلقه ایشان است.

No comments:

Post a Comment